Everything that moves me

maandag 31 maart 2014

Van de hak op de tak


Dit gedichtje vond ik zojuist, er is in al die jaren nog niets veranderd. Ik dacht altijd aldoende leert men, maar dat blijkt toch niet waar te zijn. Hier is het nog een keer voor de liefhebbers van gedichtjes. 


ik doe dit ik doe dat
spring van de hak op de tak
ben in de kamer 
dan in het bad
wat was ik aan het doen
ik weet niet meer wat
was het belangrijk 
of toch niet
gedachten springen rond
van vreugde naar verdriet
ouder worden
is zo gemakkelijk
nog niet

jacoba b.lange 
27 febr. 2010

Okay I give it a try in english

I do this I do that
I'm in the room
then in the bath
what was I doing
I don't know what
was it important
or maybe not
thoughts jump around
from joy to sadness
no to get old
is not so easy at all

Well that is not a correct translation But You will understand what I mean by this. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten